MOBIKEMOBIKEMOBIKE
bn-farther-1

Service

Og vedligeholdelse

Per fra Cargokid, kommer her med eksempel på service af vores cargokid el-ladcykler:

FAQ

1. Hvorfor skal jeg lave service på min cykel?

Lige som med nye biler - så skal de til service. Det er generelt rigtig godt for vedligeholdelsen. Samtidig holder det også dit produkt nyere i længere tid med løbende service.

2. Garanti?

Det er for at opretholde garantien på din nye el-cykel. Vigtigt at lave service. I tvivl ? Kontakt os   

3. Har i reservedele til alle jeres cykler efter garantiperioden også?

Ja, vi har alle reservedele på lager. Vi sælger selvfølgelig også til kunder, som eventuelt har købt et andet sted, som benytter samme dele.

3. Hvad med service efter 12 mdr. ? Eller 2000 km.

For at opretholde garantien på el-cykler fra Mobike 1-2 år - Så er løbende vedligeholdelse altid en fordel for dig som kunde.

Hvis el-cyklen ser total slidt og medtaget ud og aldrig set skyggen af et service. Ja så kan det blive svært at forklare vores leverandør at den er vedligeholdt og passet godt på.
Søndag, Mandag, Tirsdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lørdag
Januar, Februar, Marts, April, Maj, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, December
Ikke nok produkter tilgængeligt. Kun [max] tilbage.
Tilføj til ønskelisteFind ønskelisteFjern ønskeliste
Indkøbskurv

Din kurv er tom.

Tilbage til Shoppen

Tilføj note Rediger ordrenotat
Anslået leveringstid
Tilføj en rabatkode

Anslået leveringstid

Tilføj en rabatkode

Rabatkode vil blive fratrukket ved bestillingen