MOBIKEMOBIKEMOBIKE

FAQ

Velkommen til vores FAQ-side, hvor du kan finde svar på de oftest stillede spørgsmål om vores virksomhed, produkter/tjenester, politikker og mere

Generelle spørgsmål

Garanti

Reklamationsret

Service

Prismatch

1. Generelle spørgsmål

Har jeg fortrydelsesret?
Du har altid 14 dages returret. Læs mere i vores handelsbetingelser.
Kan jeg tracke min ordre?
Når din ordre er afsendt, vil du modtage et trackingnummer via e-mail. Du kan bruge dette nummer til at spore din ordre på vores hjemmeside eller på transportørens hjemmeside.
Kan jeg ændre min ordre, når jeg har betalt?
Vi forsøger at behandle ordrer så hurtigt som muligt, men hvis du har brug for at ændre eller annullere din ordre, bedes du kontakte vores kundeserviceteam så hurtigt som muligt. Vi vil gøre vores bedste for at imødekomme din anmodning.
Kan jeg købe en elcykel til afhentning?
Vi arbejder på sagen og giver besked, når det er muligt.

1. Garanti

Hvad dækker garantien?
Vi tilbyder en 12-måneders garanti på produkter købt hos os. Garantien dækker også batteriet, med undtagelse af tilfælde hvor det sælges videre eller overdrages til en tredjepart samt situationer, hvor batteriet er blevet behandlet forkert, viser tegn på tab eller stød, eller er blevet forkert opladet over tid. Garantiperioden træder i kraft på dagen, hvor cyklen leveres eller overdrages til kunden. 

BEMÆRK: Det er strengt forbudt, at ændre på elcyklens standard indstillinger eller på anden måde gøre cyklerne ulovlige, og din garanti bortfalder straks.

Denne garanti er ikke gældende i følgende tilfælde og for sliddele: 
1. Knækket eller bøjede eger 
2. Korrosion og rust 
3. Skader forårsaget af ulykker eller force majeure 
4. Skader som er forsaget af manglede vedligeholdes eller service af produktet. 
5. Justering, slid, til spænding og vedligeholdes af hjul, eger, bremser, og bolte. 
6. Skader som er forsaget ved forkert brugt eller overbelastning i forhold til de specifikationer der er opgivet 
7. Punkteringer af dæk 
8. Gear, krank og mekaniske kabler 
9. Skader er er forsaget af uforsvarlig brug eller forkert brug af produktet. 
10. Skader der er forsaget som følge af service udført af personer med mangle kompetence 
11. Overskader der har taget skade ifølge af afblege fra solen.

Reklamationsret

Har jeg ikke reklamationsret?
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Flenci ApS i rimelig tid efter varens modtagelse.

Service

Hvor kan jeg få min cykel serviceret?
Vi samarbejder bl.a. med cykel-mekanikeren.dk og de vil rigtig gerne lave service på din cykel. Bestil tid online på deres website. HUSK og beskriv, hvis der skal udføres andet end et standard serviceeftersyn, som smøring af kæde, justering af gear samt efterspænding af diverse bolte.
Krav om serviceeftersyn?
Du SKAL løbende vedligeholde din elcykel. Garantien er betinget af obligatoriske serviceeftersyn.

Serviceeftersyn skal følges:
1. Service: Udføres når din cykel er 1 mdr. eller har kørt 100 km. (Denne service er for at efterspænde alle bolte og give cyklen den korrekte smøring)
2. Service: Udføres når din cykel er 6 mdr. eller har kørt 1000 km.
3. Service: Udføres når din cykel er 11 mdr. eller har kørt 2000 km. Hvornår din cykel skal til service - afhænger af hvad der kommer først km-tallet eller månederne. HUSK det skal udføres af en autoriseret cykel-mekaniker med dokumentation i form af kvittering for udført arbejde.
Hvad er 
Flenci ApS stiller IKKE garanti på cykeldele, der betragtes som sliddele f.eks. men ikke begrænset til: 
- Bremser 
- Kæder 
- Bremseklodser og bremseskiver 
- Krankbokse og pedaler 
- Lysdioder/pærer 
- Dæk, slanger og fælgbånd, samt befæstningsmatriale og støvhætter 
- Batteri / batteridock og oplader 
- Klinger, kassetter og tandhjul 
- Rem, remstræmmerer, remhjul 
- Elastikker, strips og lynlåse 
- Kalecher, knapper, velcro og klips 
- Styrtape, grip, og skum 
- Sadler, gasstøddæmpere og sadelpinde 
- Hydrauliske fjedre samt befæstningsmatriale. 
- Bremseslanger, kabler 
- Kalibre, stempler og pakninger 
- Fælge og eger samt nipler 
- Motor 
- Gearnav, Gearskiftet, samt skiftehåndtag 
- Displaycontroller 
- Puder, seler og selemekanismer 
- Ringeklokke 
- Ringlåse og kædelåse 
- Alle former for lejer 

Da disse dele er underlagt normal slitage ved brug. Er der tale om fejl i materialet, fabrikationsfejl eller fejl i forbindelse med produktion. Vil det betragtes som et reklamationsspørgsmål. Disse sager vil altid blive undersøgt grundigt og vurderet, i det enkelte tilfælde af Flenci ApS og deres tilknyttede specialister.

Prismatch

Vi tilbyder altid vores kunder den bedste pris. Skulle en konkurrent sænke prisen, så tilbyder vi prismatch. Det betyder for dig som kunde, du får den bedste pris på produktet.
Søndag, Mandag, Tirsdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lørdag
Januar, Februar, Marts, April, Maj, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, December
Ikke nok produkter tilgængeligt. Kun [max] tilbage.
Tilføj til ønskelisteFind ønskelisteFjern ønskeliste
Indkøbskurv

Din kurv er tom.

Tilbage til Shoppen

Tilføj note Rediger ordrenotat
Anslået leveringstid
Tilføj en rabatkode

Anslået leveringstid

Tilføj en rabatkode

Rabatkode vil blive fratrukket ved bestillingen